KVC Wilrijk speelt volgend seizoen weer in de tweede afdeling. Het won de eindrondewedstrijd tegen Voorde-Appelterre met 1-0, na een vroeg doelpunt van Kaddour. Nog specialer: het is al de derde keer op rij dat Wilrijk promoveert. Drie jaar geleden speelde de club dus nog in tweede provinciale met bijna dezelfde spelers als nu. Het is dan ook geen verrassing dat de promotie stevig werd gevierd.
Bekijk het fragment op de website van ATV hier.





